|
|

"רב בריח" או "מולטילוק" מי נגד מי

בעבודה השוטפת אל מול הלקוחות, אשר מעונינים להחליף צילינדר בדלת הפלדה שלהם ,ניכר שיש  בילבול גדול של הלקוחות  אשר אינם מבחינים בין היצרניים ולא תמיד יש את הזמן להסביר את ההבדלים ואת השתלשלות של האירועים אשר יצרו לבסוף 2 יצרנים גדולים אשר מתחרים האחד בשני למרות שהרבה מאוד אנשים בטוחים שהשמות המסחרים הם זהים להלן העובדות :
בשנת 1973 נוסדה חברת "רב-בריח" ביבנה אשר עשתה מהפכה בתחום הדלתות והמנעולים אשר עד אז היו דלתות עץ  שניתן היה לפרוץ אותן בבעיטה והמנעולים ניתן לפתוח בסיכה…

 

המוצר החדש אשר זכה לשם המסחרי "פלדלת " זכה להצלחה אדירה וזאת בעקבות מסע פרסום רחב של החברה ורוב האנשים שנחשפו למסע הפירסום קיבלו את הרושם ש"פלדלת " של "רב-בריח" זאת הדלת האולטמטיבית ומי שקונה את המוצר ביתו לא יפרץ ,עד היום יש הרבה מאוד לקוחות שחושבים כך .
חברת "רב-בריח" גדלה והקימה סניפים בכל הארץ ואז הם התחילו לייצר גם מוצרי נעילה כגון:הצילינדר הראשון של החברה אשר נקרא "גמא" , את מנעולי התלי של רב בריח שהפכו לשם דבר באיכותם ולאחר מכן רתקים ועוד הגדילו לעשות וייצרו את הרב-בריח לרכב ,עם השנים החברה פרצה את גבולות הארץ ואז נוצר הצורך לתת שם לועזי  ומה יותר מתאים מ"מולטילוק " וכך חברת רב בריח הקטנה הפכה לחברה בינלאומית .
בשנות השמונים נקנתה חברת "מולטילוק" ע"י חברת "אסא-אבלוי" השוודית אולם השוודים לא היו מעונינים בחטיבת הדלתות של רב בריח כך שנוצרה הפרדה בין מולטילוק לבין רב בריח
לימים נוצרה יריבות בין מולטילוק לבין רב בריח בין השאר על הזכות להשתמש בדמות האיש עם השרירים ולבסוף רב בריח שינתה את הסמל המסחרי שלה ומולטילוק נשארה עם הסמל המקורי של איש השרירים

 

נכון להיום חברת רב בריח התחילה לייצר גם מוצרי נעילה וכך נוצרו שני ייצרנים גדולים אשר מתחרים ביניהם על כיסו של הצרכן הישראלי